DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 25 grudnia 2020

Merry Christmas

 Ho ho ho, tyle  czasu mnie tu nie było, że już wyszłam z wprawy jak pisać posty, robić zdjęcia i ich aranżację. Codziennośc przykryła moje artystyczne pasje, które gdzieś tam kumulują się w mojej głowie i sercu. Nie o tym jednak chciałam dziś napisać. 





Ten Rok jak każdy z nas wie, jest inny, ciężki pod wieloma względami, ale też pozwolił  nam na odkrycie prawdy o sobie, mianowicie , że każdy wspólnie spędzony dzień może być wyjątkowy, że wyjście na spacer podczas słonecznego dnia, może być szczególnym przeżyciem. Nawet wyjście po zakupy, byle by tylko móc przewietrzyć umysł to prawdziwe błogosławieństwo, nie mówiąc już o posiadaniu zwykłego balkonu albo ogrodu, na który można wyjść nie zasłaniając ust. To wszystko, a nawet więcej, sprawiło, że codzienność na którą tak narzekaliśmy stała się niesamowita. 

W tym czasie Świąt Bożego Narodzenia, życzę Wam abyście nie zapominali o tej codzienności, która może być przygodą. Życzę Wam spokoju, optymizmu i pogody ducha, abyście mogli wkroczyć w nowy lepszy czas, który będziecie umieli szanować i pielęgnować w zwykłych gestach, wzajemnej życzliwości. Niech Nowy Rok 2021 , przyniesie lepsze zmiany, nowe możliwości, swobodę, wolność, przy uszanowaniu pamięci o tym czego nauczył nas ten mijający rok 2020. Jeżeli połączymy ze sobą te dwa ważne aspekty, to ten  ROK, może być naprawdę wyjątkowy, czego sobie i WAM serdecznie życzę. 


Dziama.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz