DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 14 listopada 2013

FILMOWE wnętrza


Jestem zdecydowanie niepoprawną romantyczką i zawsze jak oglądam Komedie Romantyczne, to zwracam uwagę na wnętrza i one czasem bardziej pochłaniają moją uwagę niż fabuła filmu. Nie jestem w tym romantyzmie oryginalna. Oglądanie komedii romantycznych jest  już tak oklepane, że w tym całym oklepaniu oryginalne. No cóż coś ostatnio mam słabość do wnętrz. One zawsze budzą jakieś wspomnienia i inspirują. Kojarzą się z jakimiś przeżyciami i są źródłem emocji i tych pozytywnych i tych negatywnych. Dziś przedstawiam Wam wnętrza z różnych filmów, głównie jak się łatwo domyślić komedii romantycznych, zwłaszcza w nich wyeksponowane są wnętrza które stają się równocześnie tłem dla całego filmu. Spostrzegawczy widz nigdy nie przejdzie obojętnie obok wnętrz jakie są prezentowane w danym filmie. Zatem oglądajmy i budźmy swoje emocje.




Wnętrza z filmu "Seks w wielkim mieście."










Wnętrza z filmu "The Holiday."









Wnętrza z filmu "Śniadanie u Tiffany' ego."







Wnętrza z filmu "To skomplikowane."









Wnętrza z filmu "Masz wiadomość."




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz