DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 26 marca 2018

Worek z inicjałem i w trampki.

Między przygotowaniami do Świąt a taką naszą codziennością jest taki czas, kiedy nie wiadomo co robić. Z jednej strony dobrze by było już posprzątać, ale z drugiej strony do Świąt, zdąży się jeszcze nanosić i nabrudzić, a u mnie to nawet jeden dzeń wystarczy do tego, żeby było tak jakbym w ogóle nie sprzątała.
 Trochę zaniedałam Was ostatnio, ale znowu walczyłam z przeziębieniem i z przesileniem wiosennym, które co roku daje mi we znaki coraz bardziej. Jak to u mnie bywa motywacja jest bardzo istotna, dlatego takim bodźcem mobiliującym, są urodziny kolegów mojego syna, które odbędą się jeszcze w tym tygodniu. Choćby nie wiem co się działo, prezent musi być, więc po uzgodnieniu pewnych kwestii padło na woreczki na buty, tudzież inne szpargały. Jeden motyw worka z trampkami już znacie, drugi zaś z inicjałem to nowość. Oba woreczki mają podszewki, dla ich lepszego ułożenia i lepszego użytkowania, a także bardziej atrakcyjnego wyglądu. W sumie to byłoby  na tyle, ale jeszcze wiele planów mam na ten tydzień, pomijąjać przedświąteczne szaleństwo, ale czy je zrealizuje, czas pokaże. Póki co cieszmy się chwilą. Buziaki i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibacji.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz