DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 12 lutego 2014

OKO.......

Kolejna odsłona obrazów z symbolem. Dla każdego może oznaczać coś innego. Czasem przychodzą takie dni, że nagle wpada mi do głowy taki właśnie pomysł i nie koniecznie musi być on z czymś związany. Po prostu jest wizja i tak to właśnie mi w głowie tkwi, więc to realizuje. Zbyt długie zastanawianie się nad sensem i zmienianie w ostatniej chwili koncepcji, może tylko pokomplikować całość wizji i popsuć końcowy efekt. Czy nie mieliście tak, że zawsze wracacie do tego co pierwsze przyszło wam do głowy. Później szukamy, jeszcze innych rozwiązań ,ale w rezultacie wracamy do tej pierwszej myśli. Ja przeważnie tak mam, dlatego staram się iść za głosem mojej pierwszej myśli i tego co mi w danym momencie w duszy gra.
To właśnie efekt tego, o czym piszę.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz