DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 6 kwietnia 2022

Time in a different sense - dużo zdjęć.

 Tyle słów ciśnie się na usta, tyle myśli przelatuje przez naszą głowę. Myśli bezsilności złości, chęci pomocy, bezradności, później motywacji, nadziei i tak w kółko jak roller coaster. Czas inny od wszystkich, czas który staje się historią, historią o jakiej nikt nie myślał i nikt nie przypuszczał, że staniemy się jej część ią. Trudno mi wyrazić to co myślę, to co czuję, bo nic nie jest normalne i sprawiedliwe i nic nie jest takie jakie być powinno. Zawiało powagą, wiem, ale to jest poważne. Sztuka i twórczość w ogólnym tego słowa znaczeniu zawsze była korytarzem wyrażania swoich emocji, frustracji, złości, buntu jak i miłości, przyjaźni, wsparcia. Ja staram się to robić, choć szalony czas nie zawsze mi na to pozwala. Dziś od dłuższego czasu, chciałam podsumować kilka Twórczych inspiracji, jakie realizowałam na przestrzeni tego czasu. Choć nie jest tego wiele, to jednak powstały w jakimś celu i są chwilą mojej refleksji. Jeszcze jedna kwestia, nigdy tylu zdjęć, nie publikowałam. W tym czasie innym niż wszystkie mimo wszystko niezmiennie i stałe życzę Wam mnóstwa pozytywnych wibracji. 



Obraz powstał na cele charytatywne i będzie do kupienia na Kiermaszu Wielkanocnym w Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w dniach 8.04 oraz 11.04.2022  Wszystkie koszty uzyskane ze sprzedaży zostaną przekazane dla uczniów z Ukrainy uczęszczających do powyższej szkoły.





























Obraz powstał na cele charytatywne i będzie do kupienia na Kiermaszu Wielkanocnym w Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w dniach 8.04 oraz 11.04.2022r. Wszystkie koszty uzyskane ze sprzedaży zostaną przekazane dla uczniów z Ukrainy uczęszczających do powyższej szkoły.

1 komentarz :