DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 18 kwietnia 2014

Pisankowe wariacje.

Dzisiejszy dzień to ostatni czas na przygotowania do Świąt i dopinanie wszystkiego na ostatni guzik. Ja postanowiłam dzisiaj wybarwić i pomalować pisanki, gdyż zawsze w sobotę wielkanocną nie wiem w co ręce włożyć. Teraz przynajmniej mam jedną rzecz mniej do roboty. Pisanki, które chcę Wam dziś pokazać zostały wybarwione w skórkach po cebuli. Ciekawa jestem czy Wy też to praktykujecie. Jak zawsze ten sposób mnie nie zawiódł wyszły piękne o bardzo intentyswym kolorze. Postanowiłam wymalować je białym, pisakiem, którym malowałam opakowania na prezenty na Święta Bożego Narodzenia. Na pewno kojarzycie te prezenty. Tak o to pisak przydał się również na Święta Wielkanocne.

Już dzisiaj wszystkim Wam, życzę Wesołych 
i Radosnych Świąt Wielkanocnych oraz 
Mokrego Smigusa Dyngusa.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz