DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Klasyka i nowoczesność - czyli biel w natarciu.

Czy nie uważacie, że białe wnętrza potrafią być piękne i wcale nie nudne. Ja zakochałam się w nich już od dawna. Jeszcze jakiś czas temu, uważałam, że białe ściany to nuda a wnętrza w bieli to zupełna Nuda. Teraz wiem, że bardzo się myliłam, a biel potrafi być zaskakująca. Wyobraźcie sobie ile w takim wnętrzu można zdziałać, choćby poprzez dodatki w całej palecie barw - od czarnego po intensywne czerwienie, fuksje czy fiolety. Każdego dnia możemy mieć inne wnętrze, wystarczy zmiana kwiatów w wazonie albo obrusa czy innych małych elementów. Dziś przedstawiam Wam kilka wnętrz w bieli. Gdybym miałam urządzać mieszkanie, to wiem, że chciałabym zdominować je bielą o ile tylko by mi się to udało.




















1 komentarz :

  1. WItam.
    Bardzo piękni tekstylie domowe. Kolorowo biały wygląda SUPER!

    OdpowiedzUsuń