DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 15 lipca 2014

Szpula po kablach - prawdziwa perła.

Już od dawna jestem wielką wielbicielką tej cudownej rzeczy, która została stworzona do nawijania kabla, albo liny. Teraz może mieć też inne zastosowanie, zdecydowanie bardziej praktyczne w domu czy w ogrodzie. Nikt mi nie powie, że nie jest cudowna. Naprawdę jest fenomenalna i powiem  Wam szczerze, że marzę o tym żeby taką zdobyć. To świetna rzecz do recyklingu i renowacji, która może być stolikiem, półeczką na książki, krzesełkiem, pufą i mnóstwem innych rzeczy, które przychodzą mi do głowy. Jestem w swoim żywiole to coś co mnie nakręca i daje kopa. Dziś mam dla Was kilka odsłon związanych właśnie z cudowną i jedyną w swoim rodzaju szpulą od kablach. Rozkoszujcie się jej nowym wymiarem.





























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz