DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 6 sierpnia 2014

Kończę Roczek.

 Dziś wyjątkowy dzień. Kończę Roczek!!!! Z okazji Pierwszego Roczku mojego bloga, chciałabym podziękować wszystkim moim czytelnikom, nie tylko moim znajomym, przyjaciołom, ale również anonimowym obserwatorom z całego świata. Mam nadzieję, że to co robię i czym się z Wami dzielę choć trochę może pomóc w Waszych inspiracjach jak i w pewnym sensie działa na Was terapeutycznie, w pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście. Sprawia mi wiele radości Wasza obecność na moim blogu jak i lajkowanie moich postów na facebooku. Każde "Lubię to", wiele dla mnie znaczy i wiem, że wyrażacie w ten sposób swoją symatię dla tego co robię. Chciałabym aby liczba odwiedzających ciągle rosła, bo to mnie nakręca i daje siły do dalszej pracy. Wy jesteście częścią mojego bloga i Wy mnie motywujecie do tego żeby iść do przodu. Dzięki WAM wiem, że to ma sens i sprawia mi to jeszcze większą radość. Pozdrawiam i jeszcze raz Dziękuję. Buziaki.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz