DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 27 listopada 2014

Finał niespodzianki.

Wielki finał tajemniczej niespodzianki już przed Wami. To nic nadzwyczajnego, to tylko karuzelka dla malucha nad łóżeczko. Może posłużyć również jako ozdoba do pokoju. Nie musi koniecznie wisieć nad łóżeczkiem dziecka. To karuzelka, która rośnie z dzieckiem, ponieważ można ją przewiesić i wykorzystać do innych celów. Zwierzątka i gwiazdkę z księżycem dobrze już znacie. Stojak pozostał mi po starej karuzelce mojego starszego synka, który trzymałam gdzieś w szafie. Postanowiłam dać mu nowych mieszkańców i dzięki temu na nowo może ujrzeć światło dzienne. Pierwotnie gwiazda z księżycem były ze sobą połączone, ale po zamontowaniu wszystkich elementów, nie byłam do końca zadowolona, dlatego postanowiłam księżyc przewiesić na środek stojaka. Dzięki temu zabiegowi, przestrzeń na karuzelce stała się pełna i bardziej integralna.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz