DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 14 sierpnia 2015

Nad wodą.

Czas upałów wydaje się nie mieć końca. Stramy się szukać dogodnych dla nas miejsc tak, żeby na chwilę mieć wytchnienie. Nie jest to łatwe. Ja przez te upały zupełnie o Was zapomniałam, nawet nie mam sił żeby cokolwiek zrobić nowego, ale napewno niedzielny post będzie już należał do mnie, tak więc już teraz Was zapraszam. Natomiast dziś mam dla Was kilka inspiracji związanych z odpoczynkiem nad wodą. Coś w klimacie jaki teraz mamy i o jakim marzymy. Co prawda temat pikników był już poruszany, ale te inspiracje są związane stricte z wodą. Mam nadzieję, że większość z Was jest nad taką wodą i właśnie w tym momencie rozkoszuje się chwilą. Zapraszam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 

PS. Przypominam Wam, abyście spędzając czas nad wodą, nigdy nie wskakiwali rozgrzani do zimnej wody, tym bardziej pod wpływem alkoholu, grozi utratą świadomości, która w konsekwencji kończy się utonięciem. Korzystajmy z pogody i z rekreacyjnych miejsc nad wodą z rozwagą i rozsądkiem. Buziole.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz