DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 24 lipca 2016

Pompons girl.

Tiulowe pompony to element dekoracji, który pomimo swej prostoty zawsze robi wrażenie. Chyba wszystkie dziewczyny i te duże i małe więdzą o czym mówię. Poza tym to bardzo ciekawy i w sumie efektowny dodatek do pokoju dziewczynki, który bardzo ładnie komponuje się z pomieszczeniem i niemal zawsze dodaje mu takiej odżywczej nuty. Moje pompony muszą być w kolorach różu i brzoskwini, ponieważ to kolejna część prezentu urodzinowego dla dziewczynki. Myślę, że będą pasowały w sam raz do motylkowej poduszki z poprzedniego posta. A wy jak myślicie? 
Tiulowe pompony są niezwykle wdzięcznym obiektem do fotografowania, wyglądają zachwycająco. 
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie tiulowe kule i powiem Wam, że kiedyś dostałam w prezencie właśnie takie kuleczki, mam je do dziś i bardzo się nimi cieszę w końcu jestem dziewczyną. Mam wrażenie, że z niektórych rzeczy trudno mi wyrosnąć i zawsze będą mnie zachwycać a może to po prostu jest spowodowane tym, że mam córkę i muszę być ciągle na bieżąco z różowymi i cukierkowymi inspiracjami?
Tymczasem zapraszam na kilka ujęć owych pomponów i jak zawsze życzę Wam mnóstwo pozytywnych wibracji.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz