DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 4 lutego 2017

Wrzosowo - tiulowe.......

U mnie w najlepsze trwają ferie, dlatego nie miałam ostatnio czasu, aby coś napisać i opublikować. Gdy Feriowicze w domu, to trochę cieżko znaleźć czas, żeby coś wyczarować. Ale udało się w końcu coś uszyć. Zmotywowana zostałam urodzinami, na które moja córka została zaproszona. To zawsze taki bodziec energetyczny i przede wszystkim motywacyjny. I nie ma wymówek, że dziś nie dzień na szycie. Musi być dzień bo to prezent urodzinowy, dlatego wszystko ma być na tip top i koniec. Zresztą takie nieoczekiwane szyjątka bardzo mnie nakręcają, uwijam się wtedy jak mrówka w mrowisku. Ale do rzeczy. Dziś na tapecie wrzosowa poduszeczka z minky z imieniem solenizantki, oraz tiulowe pompony, jako element dekoracyjny, który zawsze jest wdzięczny i świetnie się prezentuje. Ponieważ solenizantka lubi tańczyć po drugiej stronie poduszki została naszyta baletnica, tak aby prezent był precyzyjnie spersonalizowany. Mam nadzieję, że prezent będzie się podobał i dostarczy mnóstwo radości. Jak już wczesniej pisałam, takie praktyczne prezenty, zawsze się sprawdzają, zwłaszcza personalizowane i dostosowane do potrzeb oraz zainteresowań.
Mnóstwo pozytywnych wibracji.





2 komentarze :

  1. Świetny efekt daje ta baletnica! No i minky - nic dodać nic ująć :) Podoba mi się! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń