DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 7 marca 2017

Wielkanocne dekoracje - czyli wianek ze ścinek.

Po wielu szyciowych inspiracjach (a było ich trochę) uzbierało się wiele skrawków materiałów, które przyznam się szczerze, miałam powyrzucać. Pozostawiłam co większe okazy, a i tak wydawało mi się, że do niczego mi nie będą potrzebne. Otóż nic bardziej mylnego. Właśnie one stanowiły bazę do stworzenia wianuszka Wielkanocnego. 
Zachowałam kolorytykę biało- szarą, dzięki temu mogłam poszaleć z kolorowymi jajeczkami w kolorach pastelowego różu i błękitu. Wianek jest bardziej opytymistyczny i radosny a oto właśnie chodzi.  Powiem Wam, że wykorzystałam większość ścinek jakie miałam i cieszę się, że zostały dobrze spożytkowane. Takim oto sposobem, powstał wianek, który może być bardzo oryginalnym elementem dekoracyjnym w naszym domu i nie tylko. 
Mam nadzieję, że podoba się Wam równie bardzo jak mnie. Tymczasem wiosna tuż tuż i jak to po zimowych pieleszach, nie możemy się jej już doczekać. W końcu przydałoby się zrzucić z siebie trochę rzeczy i poczuć się nieco lżej. Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz