DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 13 kwietnia 2017

Dekoracja Wielkanocna last minute.

Wielkanoc już za pasem, więszkość właśnie teraz nie tylko siedzi w kuchni i piecze wielkanocne ciasta, ale z pewnością przygotowuje dom na Święta. W odróżnieniu od Świąt Bożego Narodzenia, które są bardzo widoczne na sklepowych półkach i wystawach a przede wszystkim w telewizji,  Święta Wielkanocne, tak jakby mają swój mniejszy udział w mediach i to zdecydowanie na korzyść. Nie wiem jak Wy, ale ja miałam dziś pracowity dzień, który spędziłam na sprzątaniu, ale musiałam znaleźć chwilę, aby napisać do Was. Dla tych co jeszcze są w proszku z przygotowaniami  i nie mają pomysłu na dekorację Wielkanocną swojego domu, mam coś w sam raz. Dekoracja last minute, to już taki cykliczny temat, który pojawia się ramach okresów świątecznych. Napewno większość z Was ma pozostałości po zeszłorocznych dekoracjach, które można z powodzeniem wykorzystać również i teraz. Jeszcze jest jeden dzień, żeby zakupić coś szybko, jeżeli czegoś brakuje. Baza to wiklinowy wianuszek. Dodatki to w mojej wersji motylki, ale równie dobrze mogą być inne wstążki, ptaszki - ważne, żeby były to elementy wiosenne. Z Wielkanocnych elementów to oczywiście tradycyjne  jajeczka, które zawisły sobie pod spodem. Taką dekorację, możecie zawiesić nad stołem Wielkanocnym, lub lampą w pokoju, każde miejsce jest dobre, żeby wprowadzić wiosenno - świąteczny klimat. Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 





2 komentarze :

  1. W pierwszej chwili pomyślałam, że to karuzelka nad łóżeczko - i myślę sobie - nie czegoś takiego jeszcze nie widziałam :) No hit, uszyć takie zamiast zrobić "twarde" i dziecko może mieć sezonowe zabawki :)

    A ozdoba bardzo fajna, podobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie dobry pomysł i bardzo praktyczny a przy tym uniwersalny, czuję się zainspirowana :) dziękuję.

      Usuń