DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 22 maja 2017

MEGA Muffina i plakat ze słoniem.

Ostanie dni ze słońcem w roli głównej dodawały mi trochę więcej energii niż zwykle. Przy takiej aurze praca idzie zdecydowanie szybciej. Choć ostatnio rzadziej jestem dla Was dostępna uwierzcie mi ciągle coś robię. Codzienne obowiązki trochę zabierają tego czasu. Ten ostani tydzień był uszyty z wielu różnych zadań, niekoniecznie szyciowych, które ukradły mi ten cenny czas.  Nie mniej jednak, dzisiejszy post jest naprawdę pyszny, bo główną bohaterką jest Mega Muffina. Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie bym się taką poczęstowała. Podusia malowana ręcznie na bawełnie, druga strona w kolorze białym z polaru minky. Do tego plakacik ze słoniem z datą urodzin Klaudii. Może następnym razem uszyję tort? Taki wiecznie dostępny tort urodzinowy.... hm.... :). Cukierkowo - słodki zestaw dla dziewczynki z kolorową i mega dużą muffiną.  Miłego poczęstunku. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz