DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 27 lipca 2017

NOWOŚĆ - Plakaty z zaletami imienia.

Ostatnie dni były dla mnie dość wyczerpujące, ale czułam, że nie marnuje czasu i że spożytkowałam go w 100%.  Dziś jest nieco inaczej, ale to nie ma znaczenia, ponieważ mam dla Was kolejną NOWOŚĆ. Plakat z zaletami imienia w dwóch różnych odsłonach. Plakaty są jednym z elementów prezentu urodzinowego, na które moje dzieci zostały zaproszone. Zatem czeka ich impreza, o której słyszę niemal codziennie. Ja zaś dopinam prezenty na ostatni guzik i zbieram wszystko do kupy, nie zapominając o detalach. Mam nadzieję, że plakaty przypadną dzieciakom do gustu, bo na tym mi najbardziej zależy. W końcu wszystko co robię, jest z myślą o dzieciach i ich zadowolenie jest priorytetem. Dla Emilki starałam się dobrać kolory tak aby stanowiły kompatybilną całość z zachowaniem jej ulubionych kolorów czyli fioletu i motywu motyli. Filip jest starszy, więc chciałam zrobić plakat, który można powiedzieć będzie rósł razem z nim i nie znudzi mu się zbyt szybko. Nazwałam go "college school". W każdym plakacie na samym dole umieściłam każdemu dziecku, jego Świętego Patrona. 
Projektowanie tych plakatów, było dla mnie świetną zabawą. Natomiast  w doborze kolorów oraz wybieraniu ostatecznej wiersji, pomagali moi mali doradcy, w końcu to prezenty od nich :), więc ich obecność i zdanie miało bardzo istotne znaczenie.
I  co myślicie? Mnóstwo pozytywnych wibracji.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz