DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 5 września 2017

Po-wakacyjnie....... cykl małych inspiracji.

Wakację już za nami, rok szkolny rozpoczęty, a ja po dłuższej przerwie, przybywam z nową energią i nowymi pomysłami. Póki co jednak mam dla Was kilka małych inspiracji, które spontanicznie formowały się podczas tej dłuższej przerwy. Mam nadzieję, że Wam wakację minęły równie pięknie i inspiracyjnie. Tymaczsem wrzesień nie przywitał nas zbyt ładnie. Jednak ja nie mam zamiaru się temu poddawać i dziś słoneczne i optymistyczne zdjęcia, specjalnie dla Was, aby pobudzić Wasze oczy i wlać trochę pozytywnych myśli. Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS.


Pierwsze wrzosy.




Polowy stolik z betonowej studni też może być urokliwy.




Oceanarium w Gdyni, raczy pięknem i kolorami.




Drewniana huśtawka, dla chwili relaksu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz