DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 8 listopada 2017

Inspiracje w klimacie Bożego Narodzenia.

Szaleństwem, jest już myśleć o Bożym Narodzeniu, ale nie miejmy złudzeń ten czas szybko zleci, więc lepiej być przygotowanym nieco wcześniej. Cóż i ja też nie będę oryginalna i oszalałam, więc prezentuje pierwsze wytwory Bożonarodzeniowych inspiracji. 
Najlepszym pomysłem na wprowadzenie świątecznego klimatu do naszego domu są poduszki, w różnych wzorach, kolorach. One też odmieniają nasze wnętrze o czym już nie raz mówiłam. Dziś mam dla Was 3 wzory, choć jeden z nich w postaci koniczyny marokańskiej - jest piękna, - z powodzeniem może być poduszką całoroczną.  Dwie pozostałe poduszki są w typowo świątecznym klimacie. To dopiero początek naszej świątecznej przygody, będziemy się wyśmienicie bawić i mam nadzieję się o to postarać i Was nie zawieść.  Tymczasem życzę Wam miłego wieczoru i kolejnych cudownych listopadowych dni oraz mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz