DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 31 marca 2018

Wesołych Świąt Wielkanocnych.

Codzienne sprawy potrafią nas przytłaczać, ale również wielu rzeczy nauczyć. 
Przyglądam się temu co dzieje się wokół mnie i 
widzę przechodzących ludzi, którzy biegną gdzieś jak zdyszany 
pies, inni powolnym krokiem bez stresu, przemierzają chodniki
 spacerując z psem, jeszcze inni, jadą samochodem w patrzeni w ulicę. 
Zastanawiam się co każdy z nich myśli? Ja również jestem jednym z tych ludzi. 
Albo biegnę gdzieś w pośpiechu, jadę samochodem
 w patrzona w ulicę, albo mam chwilę, żeby pospacerować - co policzyć mogę 
na palcach jednej ręki.
 Jedno wiem, napewno w tych wszystkich czynnościach i 
codziennym zabieganiu nieustannie poszukuje harmonii,
 wewnętrznej równowagi, o którą zawsze walczę sama z sobą. 
Mam nadzieję, że ja jak i Wy znajdziecie tą równowagę i harmonię 
podczas Świąt Wielkanocnych.
Dlatego życzę Wam kochani, wesołych i radosnych Świąt Zmartwychwstania 
Pańskiego, spędzonych w gornie najbliższych w cudownej i pogodnej atmosferze. 
Niech każdy kolejny dzień będzie dla 
Was błogosławieńswtem i obfitością Łask. 
Niech przy Waszych stołach nie zabraknie wzajemnej 
życzliwości i szacunku, uśmiechów i pogody ducha.
I abyście znajeźli harmonię zgodną z Waszym życiem i biciem Waszego serca. 

Wesołego Alleluja 

Dziama





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz