DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 24 kwietnia 2018

Powrót do malowania - czyli "Myśli"

Gdy próbowałam przypomnieć sobie, kiedy ostatnio malowałam obraz, taki prawdziwy na sztalugach z paletą farb w ręce, trudno mi było zlokalizować ten czas. Jednak po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że było to  około 5 lat temu. 
Długi czas musiał upłynąć, żebym znowu wzięła za pędzel i płótno, rozłożyła sztalugi, które gdzieś w piwnicy przeleżały ładnych parę lat. W końcu nadszedł ten czas, trochę za namową mojego taty, który chciał żebym mu coś namalowała.
 Jednak za nim przystąpię do malowania obrazu dla mojego taty, musiałam nieco rozgrzać swoje myśli i  ręce. W związku z tym powstał obraz "Myśli" - abstrakcyjny - dla mnie głęboki, bo uzewnętrzniający moje emocje i to co w danej chwili dzieje się w mojej głowie. To taki support przed prawdziwym malarskim koncertem. Obraz w kolorach czarno- biało - szaro - żółtych, może wydawać się smutny, jednak nie chodzi tutaj o kolory co o linie, zawijasy, które są usosobieniem myśli, kobiecych emocji, których w naszej głowie przewija się miliony dziennie. Kolory w takim zestawieniu długo chodziły mi po głowie, musiałam więc zrealizować ten zamysł, bo to w dalszym ciągu chodziło by za mną i nie dawało mi spokoju. Interpretację tego obrazu pozostawiam Wam, może wzbudzać różne emocje, ale najważniejsze, że coś w ogóle odczuwamy, to już wielki sukces. Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.






2 komentarze :

  1. WooooooW uwielbiam takie obrazy! Jest niesamowity, widziałbym go na mojej szarej ścianie z niebieskimi pasami :) Czy malujesz też takie obrazy na zamówienie i czy do wysyłki używasz wypełniacz paczek ? :) Bo kurcze kiedyś zamówiłem sobie obraz i osoba która go wysyłała dobrze go nie zabezpieczyła, i Poczta dostarczyła mi go w stanie fatalnym :( Jeszcze raz brawo! super dzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obraz jest na sprzedaż. Gdybym miała go wysyłać postarałabym się zapezpieczyć go najlepiej jak potrafię. W razie pytań proszę podaje mój mail magdalena.siembab@gmail.com. Dziękuję za miłe słowa i docenienie, to zawsze niesamowicie motywuje :)

      Usuń