DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 8 maja 2018

Pamiątka komunijna dla chłopca.

W poście dotyczącym pamiątek, które robiłam dla Hani i Zosi, obiecałam Wam, że pojawi się jeszcze wersja dla chłopca. Zgodnie w moją obietnicą, dziś prezentuje Wam właśnie taką ramkę. Długo myślałam nad tym jak dopasować kolorystykę i w końcu postawiłam na odcienie zielono- niebieskie z dodatkiem kolorów kremowych imitujących deski jasnego drewna. Kolory zielono- niebieskie po jednej stronie te nachodzą na siebie, dlatego dostrzeżenie tylko zieleni albo tylko niebieskiego może wydać się trudne. Po zrobieniu tej ramki, chciałam dołożyć jeszcze kilka wiosennych akcentów. Pamiątki komunijne, jak i inne tego typu akcesoria, dla dziewczynek są znacznie łatwiejsze w komponowaniu, można tam nieco poszaleć i dodać dziewczęcych elementów. Z chłopcami bywa już nieco gorzej. Chciałam zachować "męski styl", wiecie, żeby chłopak nie myślał, że wyjechałam mu z jakimiś dziewczyńskimi klimatami. Nie mniej jednak pozwoliłam sobie na małe wycinane kwiatki, które nie odbierają tej pamiątce chłopięcego wyrazu, środki kwiatów zaakcentowałam grubszą warstwą farby akrylowej w kolorze perłowego niebieskiego, co dało efekt lekkiej trójwymiarowości. Zresztą komunia zawsze wiąże się z roślinnymi akcentami, i zarówno u dziewczynek jak i chłopców takie elementy nie będą przesadzone. Zostawiam Was ze zdjęciami i lęcę pracować nad kolejnym postem. Mam na ten tydzień przygotowane jeszcze małe niespodzianki dla Was, ale czy czas mi pozwoli na takie manewry zobaczymy. Póki co życzę Wam beztroskich chwil w słońcu i mnóstwo pozytywnych wibracji. 









 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz