DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 9 marca 2019

Wiosenny shopper bag.

Wiosna za pasem, wiosna w sercu, więc pora na wiosenne akcesoria. Shopper bag, to taki wynalazek, który mieści wiele rzeczy, jest wygodny i przede wszystkim stanowi jeden z elementów ubioru. Materiał na torbę, kupiłam jeszcze początkiem zimy. Natknęłam się na niego przypadkiem, szukając czegoś zupełnie innego. Urzekł mnie kolorami, kwiatami a co najważniejsze wspaniałymi czarno-białymi paskami. Stwierdziłam, że muszę go mieć. Pomimo, że za oknem była minusowa temeprtura a do wiosny jeszcze mnóstwo czasu, to już miałam plan co z niego wyczaruje. W końcu nadszedł ten moment, kiedy wzięłam go na warsztat i tak o to powstała osobliwa troba, której nie zawaham się użyć tej wiosny. Materiał to pikowanka, w środku wypełniona lekką gąbeczką, od spodu ma  białą pomyskujaca podszewkę. Po prostu materiał idealny na shopper bag. Jejku jak ja się cieszę, że mogłam w końcu coś uszyć. Moją nową torbę wypróbowałam wkładając do niej różne rzeczy, nosi się świetnie. Uszy do torby  tworzą idealną miekką powłokę dla moich ramion i nie wrzynają się w nie, a to zdecydowany atut. I co myślicie?
Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz