DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Torebka - koszyk z podkładek.

Od dłuższego czasu, koszykowe torebki robią niesamowitą furorę i szczerze powiem, przymierzałam się do kupienia takiej torebki, ale ceny dość skutecznie mnie odstraszyły. Poza tym to torebka, którą nosi się raczej latem i nie należy do zbyt pakownych, bardziej robiących stylizację. Postanowiłam, nie ulegać zakupowej fascynacji i stworzyć ją sama. Inspirując się wieloma innymi torebkami jak i tutorialami, zabrałam się do pracy. Nie było to łatwe, zwłaszcza, że wcześniej nie miałam okazji robić takiej torebki. No cóż jeśli chce się mieć wymarzoną torebkę i nie przepłacać, trzeba ponieść trud jej wykonania. Najłatwiej było by połączyć obie podkładki i stworzyć formę płaską  torebki, jednak, ja chciałam pójść o krok dalej i mieć formę z dnem. Więc sprułam znaczną część podkładki   i z niej stworzyłam dno zszywając ją długimi pasmami szwem zygzakowym. Następnie dno i boki torebki połączyłam, szyjąc je ręcznie. Pasek powstał z fragmentu sprutej części podkładki, który zakończyłam koluchami widocznymi po bokach torebki. Mały akcent dekoracyjny to piórko ze sznurka zwieńczony mały pomponikiem. I voila. Mam nadzieję, że torebka przypadła Wam do gustu. Ja jestem z niej bardzo dumna. Życzę Wam wspaniałego dnia i mnóstwa pozytywnych wibracji. Buziaki













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz