DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 7 listopada 2019

Kobieta "Marzenie"

Zaszalałam z tą moją nie obecnością, aż trudno mi w to uwierzyć, że już taki czas mnie tu nie było. Zatem spieszę do Was z nową twarzą. Kobieta "Marzenie" to kolejna odsłona twarzy z serii "Kobiety". Obraz ten miał początkowo zupełnie inny charakter, bowiem kobieta nie miała wcześniej kolczyka, został on domalowany nieco później. Moja wizja po prostu wciąż ewoluowała, stąd kosmetyczne zmiany w obrazie. Teraz to kobieta "Marzenie z kolczykiem boho". Mam nadzieję, że i Wam obraz przypadł do gustu.
  Ta długa przerwa w pisaniu postów, bardzo mi się udzieliła, stąd dzisiaj będę bardzo treściwa w swoim pisaniu. Ale jak zawsze życzę Wam mnóstwo pozytywnych wibracji, to nigdy się nie zmieni i zawsze na to mam wenę :)











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz