DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Ćwiczenia logopedyczne - miks

Dzisiejszy post będzie zupełnie inny niż dotychczas miałam okazję pisać. Dotyczyć będzie logopedii, a ściślej mówiąc ćwiczeń logopedycznych do poprawnej artykulacji i utrwalania głosek. Te obecne propozycje ćwiczeń przedstawiają różne głoski, a ich zadanie ma pełnić funkcje edukacyjne. Oprócz aspektu edukacyjnego ważna jest forma przekazu, dlatego starałam się rysować obrazki w taki sposób aby były atrakcyjne i zapadały w pamięć. Mam nadzieję, że te nowości na blogu będą pojawiały się częściej i staną się stałym punktem. Wszystkie ćwiczenia opracowałam sama biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia pracy z dziećmi ich wymagania i zainteresowania. Obrazki rysowane w formie czarno-białej są przede wszystkim funcjonalne ze względu na możliwość ich  późniejszego powielania, a ich kolorowanie daje dodatkowy element atrakcyjności dla dzieci, które mogą wykazać się swoją własną inwencją twórczą. Co myślicie o takich ćwiczeniach?
Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóswto pozytywnych wibracji.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz