DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 7 września 2013

Chwila z Marilyn Monroe

Kiedy dostałam tą książkę od mojego męża na gwiazdkę, zaraz przystąpiłam do jej przeczytania. Wywarła na mnie ogromnie wrażenie i zmieniła mój całkowity punkt widzenia na tę IKONĘ Kina, IKONĘ stylu. Tak naprawdę Marilyn Monroe przez całe swoje życie, aż do śmierci była małą dziewczynka w ciele pięknej kobiety, która szukała MIŁOŚCI i zrozumienia, ale demony przeszłości zawsze jej gdzieś towarzyszyły. W swoich wierszach i zapiskach była kimś zupełnie innym niż na ekranie Kina. Jej myśli były głebokie przemyślane, takie mądre. Życie jednak pisało swój scenariusz. Przedstawiam Wam książkę " Marilyn Monroe FRAGMENTY wiersze, zapiski intymne, listy". Wszystkie zdjęcia przedstawione tutaj są zaczerpnięte z tej właśnie książki. Marilyn uchwycona w różnych momentach swojego życia, głównie z książkami. Niektórym, może trudno uwierzyć, że ta blondynka lubiała czytać i to nie byle co. To w tej książce jest prawdziwa Marilyn Monroe. POLECAM.


 Ulubiony portret Marilyn. Miała mnóstwo odbitek tej fotografii, zrobionej przez Cecila Beatona. Wykorzystywała to zdjęcię, odpowiadając na listy wielbicieli z prośbą o autografy. Fotografia ta została zrobiona 22 lutego 1956 roku.



 Lista książek, które lubiała czytać Marilyn Monroe














Swoje zapiski, prowadziła na byle czym, były to firmowe papeterie Hoteli w których się zatrzymywała, notesy, lub luźne kartki.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz