DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 23 września 2013

Z myślą o delikatnej skórze dziecka.

Propozycji kosmetyków dla dzieci jest naprawdę wiele. Można przebierać w ofertach, a każdy z producentów zawsze będzie zachwalał swój produkt. Ja będąc mamą dwójki dzieci, miałam okazję sprawdzić wiele kosmetyków i powiem, szczerze dopiero przy drugim dziecku, odkryłam naprawdę dobre kosmetyki. Z pewnością większość mam z braku doświadczenia sugeruje się popularnością firm albo rekomendacją placówek zdrowia. Ja robiłam dokładnie to samo, ale doświadczenie nauczyło mnie, że istnieje wiele naprawdę dobrych produktów dla dzieci, które okazują się być znacznie lepsze niż te najczęściej stosowane.  Wybrałam kilka kosmetyków, które sprawdziłam i jest to mój subiektywny ranking.


Wśród nich są m.in. kosmetyki Firmy Babydream, które dostępne są w drogeriach ROSSMANN. Nie tylko są po przystępnej cenie, ale mają naprawdę dobry skład: nie zawierają olejów mineralnych, tylko olejki ze słonecznika, jojoby, czy migdałów, które świetnie nawilżają skóre i pozwalają jej oddychać. Z powodzeniem mogą stosować je również dorośli. 






Produkty opisane poniżej, są dostępne głównie w sklepach internetowych: więcej szczegłów na temat tych kosmetyków, a także innych marek możecie znaleźć pod adresem: http://www.natural-beauty.pl/ . 




Pasta dla dzieci od firmy LAVERA - ma pyszny truskowkowo- malinowy smak, nie zawiera cukru, ani substancji myjących. Naturalne drobinki krzemowe usuwają osad nazębny. Pasta nie zawiera fluoru, dlatego jest bardzo dobrym produktem dla dzieci, które jeszcze nie potrafią płukać buzi po szczotkowaniu i często połykają pastę. Jest to produkt wegański.



Krem przeciw odparzeniom dla niemowląt z wyciągiem z nagietka firmy WELEDA. Chroni przed odparzeniami skóry. Pielęgnuje i chroni skóre dziecka w obszarze pieluszkowym. Wyciągi z rumianku i nagietka działają kojąco na skórę dziecka, natomiast olej roślinny, wosk pszczeli i lanolina tworzą naturalną ochronę dla skóry.




Szampon i żel do mycia ciała z nagietkiem, zawiera olej sezamowy oraz olejek migdałowy, które natłuszczają skórę i chornią przed wysuszeniem. Wyciąg z nagietka koi i łagodzi podrażnienia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz