DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 7 października 2014

INSPIRACJA TYGODNIA - na drobiazgi lub na prezent.

My kobiety dobrze wiemy, że ciągle nam brakuje miejsca na nasze szpargały. Ile byśmy go nie miały, to zawsze zagospodarujemy go po brzegi. Nie inaczej jest ze mną. Chociaż nie jestem kolekcjonerką biżuterii ani tego typu akcesoriów, to jednak wszystkie moje obecne skrzyneczki i szkatułki zostały już całkowicie wykorzystane. Dlatego postanowiłam zrobić swoje własne pudełeczko na resztę moich błyskotek. Wykorzystałam do tego pudełko po bucikach mojej córeczki. Jego wielkość jest akurat w sam raz  - zgrabne o nie wielkim rozmiarze. Obłożyłam je kolorowymi materiałami w podobnej kolorystyce, ale z innymi wzorami. Pudełko zyskało swój ciekawy wygląd, a intensywne kolory dodają mu optymistycznego charakteru. Takie pudełko, możecie wykorzystać również jako element do zapakowania prezentu dla kogoś bliskiego. Z pewnością samo rozpakowywanie tego prezentu będzie niesamowitą przyjemnością. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz