DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 8 marca 2015

Mam na imię...........

Będąc rodzicami, staramy się zawsze robić wszystko, żeby nasze dzieci były szczęśliwe i bezpieczne i żeby ich przyszłość była jak najlepsza. Nasi rodzice, też robili wszystko, aby nasz start w dorosłe życie był naprawdę wspaniały. Dlatego już od poczęcia  rodzice chcieli nadać nam wyjątkowe imię, które najlepiej odzwierciedlałoby naszą osobowość i charyzmę. Ja będąc rodzicem też zastanawiałam się długo na odpowiednim imieniem dla moich dzieci. Myślę, że większość z Was również stanęła przed takim dylematem. Pomyślałam sobie, że każde imię ma dużo pozytywnych określeń, które można ze sobą skomponować w ciekawy sposób, tworząc swego rodzaju "metryczkę" imienia. 
Ponieważ wczoraj miałam okazję być na imieninach Kazimierza, więc owa "metryczka" powstała właśnie na wzór tego imienia.  Poniżej kilka fotek. Wy też możecie zrobić sobie takie ramki, czy to z własnym imieniem, czy imieniem dziecka. Ważne, żeby wybierać dobre cechy imienia i stworzyć jego idealną formę.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz