DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 21 marca 2015

Urodzinowe autko

Dziś miałam okazję wraz z moimi dziećmi uczestniczyć w wyjątkowych urodzinach 2- letniego synka mojej bliskiej koleżanki. Szkoda, że nie wszystkim z bliskich mi osób udało się przyjechać - liczyłam na 100 % obecność. Wiem, że niestety z dziećmi różnie bywa i nie zawsze da się wszystko zaplanować tak jak byśmy tego chcieli. Pozostaje nam pozdrowić nieobecnych.
  Zabawa była wspaniała, dzieci miały dużo radości i przede wszystkim dużo kreatywnych zajęć, prowadzonych przez profesjonalnego animatora. Bardzo miło nam było, że mogliśmy być tam z Wami. Tak rzadko mamy okazję się spotkać, ale jak już się nam uda to trzeba przyznać z wielką pompą. W związku z tą jakże wspaniałą okazją, chciałam Wam pokazać samochodzić jaki uszyłam dla małego solenizanta z okazji jego drugich urodzin. Autko ma dwustronną kolorystykę, dlatego może być zawieszane według uznania i nastroju Małego Użytkownika: albo na jednej albo na drugiej stronie :) Mam nadzieję, że autko stanie się miłym akcentem w jego pokoiku i będzie cieszyło oko wszystkich domowników oraz gości. 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz