DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 23 czerwca 2015

Podróżnicze wnętrza.

Ponieważ wakacje już za pasem, dlatego postanowiłam dziś zainspirować siebie i Was podróżami. Przecież wakacje sprzyjają właśnie podróżom. Można z nich pezywieźć wiele ciekawych rzeczy, które staną się elementami wyposażenia w naszym pokoju. W taki sposób możemy przez cały rok mieć w pokoju wakacje i żyć przyjemnymi wspomnieniami. Jak dla mnie to bardzo ciekawa propozycja. Pamiętam, że na przełomie szkoły podstawowej i szkoły średniej (czyli 8 klasa - 1 liceum) miałam chyba najwięcej wyjazdów. Przywoziłam różne rzeczy z nad morza i innych miejsc. Zawsze wieszałam je na takiej kolorowej słomkowej macie na ścianie. To była taka ścianka pamiątek z podróży i chyba powinnam do tego wrócić. A wy też macie takie wspomnienia?



















Inspiracje zaczerpnięte ze stron: blekitnyfotel.pl ; czasnawnetrze.pl ; decorsystem.pldom.wp.pldomosfera.plhomplex.plinspiracjeonline.plmadziof.plmalowanezycie.blogspot.com

3 komentarze :

  1. Wygląda to rewelacyjnie, sama inspiracja. Sam projektuję i jest to coś co mi się podoba.


    ----------

    Zobacz moją stronę: Projektowanie wnętrz Kraków

    OdpowiedzUsuń