DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 11 czerwca 2015

Wiosenno - letnie Candy.

Już od dłuższego czasu myślałam, żeby zorganizować mały konkurs dla moich czytelników. Długo nosiłam się z tym zamiarem, ale jakoś nigdy nie czułam, że ktoś mógłby być nim zainteresowany. Postanowiłam, że w końcu musi nadejść ten pierwszy raz. Dlatego dziś uroczyście ogłaszam rozpoczęcie konkursu. Jeżeli candy będzie cieszyło się dużym zainteresowaniem to będę ogranizować ich więcej. Ponieważ zbliżają się wakacje, więc to dobry czas na konkursowe szaleństwa. A do wygrania  jest Żyrafa z dłuuugą szyją.






ZASADY KONKURSU: Wszyscy mogą wziąć udział w konkursie wystarczy:

Dokonałam małych zmian, żeby nie było zbyt dużo klikania :P
dziękuje za cenne wskazówki :P




1. Polubić mojego bloga lub stronę na facebooku

2. Udostępnić witrynę konkusową  na swoim profilu -  w komentarzach  pisać kto bierze udział - potrzebne do rozlosowania nagrody.
Po losowaniu, ogłoszę wyniki konkursu  2-4 dni po zakończeniu terminu konkursu na stronie bloga i facebooka a ze zwycięzcą  kontaktować się będę na privie facebooka lub mailem (dlatego proszę również o podawanie maili wcześniej)

Wszystkim życzę powodzenia.


NO TO ZACZYNAMY. (mam nadzieję, że wszystko się uda)
Dziama AND Inspiration


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz