DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 29 października 2015

Na piękne wspomnienia.

Znowu czas pędzi a ja razem z nim i z niczym nie mogę się wyrobić. TO jakieś szaleństwo :). Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i w końcu dotarła do mnie paczka z moimi cudownościami. Co to za wspaniałości? To akcesoria do scrapbookingu. Postanowiłam trochę odmienić dotychczasowe poczynania i trochę urozmaicić tematykę. Dlatego dziś wyjątkowy album na zdjęcia na piękne wspomnienia. Co prawda nie został on jeszcze opisany "na co" lub "dla kogo" będzie, ale to najmniejszy szczegół. Głowiłam się i trudziłam jak go zrobić, żeby był wyjątkowy i niepowtarzalny. Ja zawsze muszę iść pod prąd. Mam nadzieję, że kolejne scrapbookingowe inspiracje będą jeszcze lepsze. A tymczasem kilka ujęć poniżej. Mam nadzieję, że się Wam podoba.  Miłego dnia i mnóstwo pozytywnych wibracji.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz