DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 1 października 2015

Szybkie zaproszenia.

Nadszedł czas urodzinowych chwil moich dzieci. Zostałam przyparta do ściany i koniecznie impreza urodzinowa musi odbyć się w ten weekend. Nie pozostało mi nic innego jak szybko ustalić plan działania. Zaczęłam od zaproszeń. Jak zwykle szybka akcja urodzinowo - zaproszeniowa. Najłatwiej byłoby mi kupić zaproszenia, ale akurat w okolicy nie było żadnych a na dłuższe poszukiwania już nie miałam czasu. Poza tym jeśli chcemy mieć swoje własne oryginalne zaproszenia można zrobić je samemu, nawet jeśli miałyby być napisane odręcznie w przypadku awarii drukarki ( ta opcja jest u mnie już od dłuższego czasu) Zakupiłam więc papier wizytówkowy, ozdoby piankowe w postaci zwierzątek oraz filcowe naklejki. Zestaw ze zwierzątkami jest dla dziewczynek w wieku przedszkolnym, zestaw z samymi ozdobami filcowymi dla dziewczynek wieku szkolnym, oraz zestaw dla chłopców z samochodem. Zestawy dla dziewczynek były znacznie łatwiejsze do skomponowania w końcu sama jestem dziewczyną. Natomiast z zaproszeniami dla chłopców była już inna bajka. Pobuszowałam trochę po szafkach i znalazłam kartkę z kalendarza z małymi zdjęciami samochodów, stwierdziłam, że mogą posłużyć jako element zaproszenia dla chłopców. Szybko i bezboleśnie zakończyłam produkcję zaproszeń. Może nie są bardzo wyszukane, ale to była naprawdę szybka akcja, uwierzcie mi. :)
Mnóstwo pozytywnych wibracji.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz