DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 28 czerwca 2016

Mix inspiracji - aparatem malowane.

Ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na szycie i inne hand made-owe twórczości, więc postanowiłam pobawić się trochę aparatem, a że moja teściowa obecnie ma pięknie ukwiecony ogród i ciekawe okazy kwiatowe, zabrałam się do roboty i zaczęłam go fotografować. Oprócz kwiatów na warsztat poszło drewno starannie poukładane i takie rzucone przypadkiem, to świetna baza do zdjęć i atrakcyjne tło. 
Kiedyś pisałam, że robienie zdjęć takich spontanicznych  bardzo mnie  odpręża i pozwala zregenerować umysł, a przy tym skierować moje myśli na pozytywny tor. To kolejna metoda terapii mojego umysłu i stanu ducha. 
Z niektórych zdjęć postanowiłam zrobić małe abstrakcje malowane aparatem. Brzmi dziwnie? Otóż robienie zdjęciowych kolaży, to świetna zabawa a i twórcza przygoda. Bo powstaje coś innego, czasem przypadkowego i spontanicznego, a ja, to lubię najbardziej. Może nie każdy z Was lubi takie abstrakcyjne wariacje, ale można w nich czasem odszukać większą głębie a o to w tym wszystkich chodzi.  Może to chaos, a może harmonia? Miłych doznań i  miłego oglądania. 
Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was. 
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz