DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 1 czerwca 2016

Stare, nowe rzeczy - czyli kreatywny recykling.

Kreatywność nie zawsze bywa łatwa, a wymyślenie czegoś ciekawego czasem graniczy z cudem. Przerabiam to niemal każdego dnia i nie będę owijać w bawełnę, mam z tym wielki problem. Choć jak to w naturze bywa są przejawy słonecznej aury, która aż prosi się, żeby ją dobrze wykorzystać. Niestety ostatnio w mojej twórczej egzystencji jest  jak z majowymi burzami, czyli zapowiada się coś, ale czasem omija wielkim łukiem albo jest tzw. oberwanie chmury. U mnie obecnie przewaga tego pierwszego. Poza tym zmiany jakie właśnie zachodzą, totalnie zrewolucjonizują moje twórcze inspiracje i pewnie będę pojawiać się tutaj rzadziej niż bym tego chciała. Choć mam cichą nadzieję, że jednak wszystkiemu podołam i wszystko jakoś połączę. 
Nie mniej jednak dziś mam dla Was kilka inspiracji z serii kreatywnego recyklingu. Może ma ktoś w domu zbędne rzeczy, które na pozór mogą wydawać się niepotrzebne a które są  świetną bazą do zrobienia z nich czegoś ciekawego. Czasem zobaczymy jakąś rzecz dosłownie na sekundę i już wiemy, że będzie z tego coś rewelacyjnego.  Pomysł plus realizacja równa się satysfakcja i radość, że udało nam się zrobić coś z przysłowiowego "niczego". Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji






Stare drewniane paletki jako lusterka.



Wytłoczki po jajkach - przybornik na igły nici i inne akcesoria. To również świetny pojemniczek na biżuterie.




Skrzynie drewniane jako półki.


Dziecięce łóżeczko jako stoliczek na ogrodowe imprezy.



 Łóżeczko dziecięce w formie  biureczka dla dzieci do kreatywnego spędzania czasu - czyli stworzone kreatywnie dla kreatywności.


 


Dziecięce łóżeczko, wykorzystane jako biureczko na szpargały - prezentuje się świetnie.



Zwykłe słoiki też mogą być świetną bazą i stworzyć oryginalny przybornik na kredki i pisaki.



Czasem proste rozwiązania są najbardziej oryginalne i zadziwiają swoją prostotą - taborecik z czasopism owinięty paskiem. Już sam opis rozkręca wyobraźnię.




Dla miłośników książek - książka do czytania i książka jako półka na książki - już sama nazwa budzi respekt.


Teraz coś dla miłośników rowerów i wycieczek rowerowych - każde mycie rąk, może być niezapomnianą wycieczką na dwóch kółkach z koszykiem dobrego humoru.





Stare okiennice w stylu shabby chic jako stolik na kwiaty.



 Drabina to już chyba kultowa część wyposażenia wnętrza - jest funkcjonalna i można mieć na nią wiele pomysłów. Tutaj wieszak na ręczniki. Ja jeszcze się swojej nie dorobiłam, ale mi się marzy.


Siedziska z rolowanych gazet.


Źródła inspiracji zaczerpnięte ze stron: polki.pl ; myinspiration.pltipy.interia.plpopularne.plzrobtosam.infoprojektykulturalne.blogspot.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz