DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 17 stycznia 2017

Karnawałowa tutu.

Czas karnawału trwa, nie inaczej jest u mnie w domu, gdzie trwają przygotowania i totalne szaleństwo. Moja córka już niedługo w przedszkolu będzie miała bal karnawałowy. Jak to na balu, trzeba przebrać się w ulubioną postać z bajki. Ponieważ moja córcia uwielbia kucyki, więc postać za którą chce się przebrać będzie właśnie z bajki "My little Pony". Co do dokładnej kucykowej postaci były pewne dylematy, ale w końcu udało się utalić, że będzie to Twilight Sparkle. Nie pozostało mi nic innego jak zacząć przygotowania do tego bardzo ważnego wydarzenia. Poszłam za ciosem i wyczarowałam tiulową spódniczkę tutu, w kolorach fioletowo-różowych czyli takich jakich ma Twilight. Kilka dodatków na głowę i gotowe. Szybki strój gotowy. Teraz moja córka paraduje w niej po domu cały czas, mam nadzieję, że dotrwa do tego karnawału w całości i spać w niej nie będzie. Gdy ją zobaczyła powiedziała, że jest piękna a taka ocena z ust mojej córki jest naprawdę bezcenna. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz