DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 22 grudnia 2017

Gwiazdkowy prezent dla fana pojazdów uprzywilejowanych.

Jeszcze daję radę, ale szczerze to pracy tyle, że nie wiadomo w co ręce włożyć. Nie wiem czy zdążę opublikować jeszcze post o pakowaniu prezentów jak to miałam w zwyczaju czynić w poprzenich latach, ale naprawdę na mojej liście ciągle przybywa rzeczy do zrobienia. Mimo wszystko  dzisiaj mam dla Was post, może nie stricte związany ze Świętami, ale z prezentami.  Ostatnim rzutem na taśmę powstał prezent gwiazdkowy dla chłopca, który uwielbia wszystkie pojazdy uprzywilejowane. Poduszka ręcznie malowana i projektowana przeze mnie, ze szczególną dedykacją dla fana pojazdów z niebieskim kogutem na dachu. Wierzę, że poduszka będzie jego ulubioną i najukochańszą przytulanką. A ja wracam do przedświątecznej krzątaniny, której pewnie i Wy doświadczacie w tym momencie. Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz