DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 24 grudnia 2017

Wesołych Świąt.







"Ten szczególny dzień się budzi, gasząc w sercach naszych złość" 
Niech tak będzie nie tylko w Święta, ale w każdym dniu naszego życia. Te powyższe słowa pięknie pasują do sytuacji którą, miałam okazję ostatnio przeżyć.
W piątek przyjechałam po mojego męża na lotnisko. Stojąc w tłumie w raz z innymi czekającymi na swoich bliskich, zakręciła mi się łezka w oku. Obserwowałam reakcje tych wszystkich ludzi, którzy witali się ze swoimi bliskimi. Nie obyło się bez łez, wzruszeń i mocnych uścisków. Córki witające się z rodzicami i rodzeństwem, matki z dziećmi, z pełną paką walizek, młode kobiety na których czekał chłopak, można wymieniać w nieskończoność. Miałam wrażenie, że oni czują mój wzrok na sobie, a ja nie chciałam przestać patrzyć. Byłam świadkiem pięknych emocji, rozglądałam się na wszystkie strony by móc uchwycić wszystko czego na co dzień nie mam okazji doświadczać. Chciałam chwycić te emocje i przyciągnąć do siebie, to naprawdę piękne momenty.  Myślę, że to  dobry czas na to, żeby takich sytuacji w naszym życiu było więcej, nie tylko od święta.
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia pragnę życzyć Wam kochani, spokojnych i błogosławionych świąt. Niech w Waszych sercach zagości, nadzieja, Miłość i dobro, którym warto dzielić się z innymi. Czasem wystarczy uśmiech, czasem podanie ręki, a czasem pomoc materialna, na pewno każda pomoc jakakolwiek by ona nie była, będzie naszym dobrem dla kogoś. Jeżeli uśmiechem sprawimy komuś radość, podaniem ręki uczynimy kogoś szczęśliwym, a pomocą materialną damy komuś nadzieję, na udane święta, to wiedzcie, że WARTO. Wesołych Świąt życzę WAM wszystkim z całego świata i dziękuję za Waszą obecność. 

Dziama



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz