DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 1 lutego 2018

Album scrapbookingowy, albo pamiętnik młodej damy.

Bywam tu teraz tak rzadko, ubolewam nad tym bardzo, ale niestety okres chorobowy  w poprzednim już miesiącu niezwykle mnie pochłoną. Nie mniej jednak, jako wielbicielka pięknych rzeczy, musiałam wziąć się za nowy projekt. Nawet choroba mi nie straszna, byleby tylko wyszaleć się artystycznie. 
Nad tym albumem pracowałam od kilku dni. Najpierw powstawał projekt w głowie, kolorystyka, dodatki, później zakupienie wszystkiego co niezbędne a na końcu realizowanie tego co zaplanowałam. No właśnie, planowanie planowaniem, ale w rezultacie projekt uległ modyfikacji. Nie żebym się skarżyła, tylko u mnie zawsze wychodzi coś spontanicznie przy okazji. Albumik równie dobrze może być pamiętnikiem, albo jednym i drugim jednocześnie. W realizacji projektu pomagała mi córka, która wie co w trawie piszczy, jeśli chodzi o takie dziewczęce dekoracje, więc praca szła zdecydowanie lepiej. Gdybym była małą dziewczynką ucieszyłabym się z takiego prezentu. 
Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








4 komentarze :

  1. Akurat dziś pisałam o tej technice na swoim blogu. Bardzo ładny album taki kobiecy.
    Zapraszam do siebie https://tworczoscmoja1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Niejedna młoda dama dużo by dała by sobie w takim pisać... Idealny pamiętnik jak na moje oko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń