DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Chwila codzienności.

Choć Święta już za nami, ja ciągle czuję ich klimat i mam nadzieję  utrzymać go jak najdłużej. Choć teraz znowu nastały dni codzienności, którą przerabiamy niemalże codziennie, to jednak przed nami jeszcze jedne Święta: Sylwester i Nowy Rok, których Świętowanie można z powodzeniem przedłużyć o dwa kolejne dni weekendowe. Dziś natomiast post o tematyce między Świątecznej czyli taki, który wiąże się z moją codziennością, czyli szyciem i  tworzeniem. Różowy kocyk uszyłam jeszcze przed Świętami i stał się małym prezentem do wyprawki dla przyszłej mamy. Obdarowywanie jest miłe i daje mnóstwo pozytywnych emocji, zwłaszcza jeżeli ta druga strona bardzo się cieszy. Lubię dostarczać ludziom pozytywnych emocji i uczuć, bo to zawsze nas buduje, nasze relacje, nasze wnętrze staje się dojrzalsze. I wiecie co, to świetna terapia dla tych, którzy mają czasem gorszy dzień. Dajcie komuś coś po prostu od siebie : może uśmiech, może sąsiedzką pomoc, może uścisk dłoni, albo mały podarunek, może dobre słowo i chwilę czasu. Zobaczycie ile sprawi Wam to radości, zapomnicie o swojej beznadziejności i złym nastroju a komuś dostarczycie wielką radość i uśmiech na twarzy. Podbuduje Was to psychicznie i emocjonalnie bo pomimo własnych spraw, które gdzieś tam zalegają w Waszych sercach, macie siłę i odwagę dać komuś coś od siebie " czas" w jakiejkolwiek postaci. Bo wszystko co robicie wymaga poświęcenia czasu: szycie, rozmowa, pomoc, uścisk dłoni, który pewnie rozpocznie rozmowę, dobre słowo. Może to ułamki chwil, ale to nie istotne, liczy się to, że ktoś przez to poczuł się wyjątkowo. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS.







3 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za usunięcie ale na telefonie przyciskami.nie ten przycisk i mi się wszystko skasowało a nie zdążyłam nawet przeczytać pozdrawiam

      Usuń
    2. Przepraszam za usunięcie ale na telefonie przyciskami.nie ten przycisk i mi się wszystko skasowało a nie zdążyłam nawet przeczytać pozdrawiam

      Usuń