DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 19 października 2018

Billboard handmade.

Witajcie kochani. Nie wiem co mam Wam napisać, bo wiele reczy naskładało się w ostatnim czasie. Jak sami wiecie,  bywam tutaj ostatnio bardzo rzadko, wiem, ja też ubolewam nad tym faktem, nie mniej jednak nie jestem w stanie tego przeskoczyć. Mnóstwo obowiązków związanych z codziennymi sprawami skutecznie kradną mi czas.  Ale jak wiecie, ja zawsze muszę znaleźć na coś, czas, albo ten czas znajduje mnie sam :) Tak czy inaczej, dzisiaj coś zupełnie innego, chciałam Wam pokazać. Kodura, która przewijała się na blogu już wiele razy, w różnej postaci, teraz przybrała znacznie inny charakter. 
Zostałam poproszona o zrobienie czegoś, w rodzaju billboardu.  Plany początkowe wskazywały, że powstanie on na  canvasie , niestety zostało mi go tak nie wiele, że zmuszona zostałam przeprojektować mój pomysł.   Kilka dni głowiłam się nad tym, jaki materiał nadawał by się do tego idealnie, aż w końcu przerzucając rolki materiałów zakamuflowanych pod łóżkiem, zobaczyłam, że została mi jeszcze jedna kodura w kolorze mięty w dość pokaźnym kawałku https://www.berotex.net/pl/kodura-tkanina-600d-x-300d-pvc/2117-kodura-tkanina-poliestrowa-600d300d-pvc-d-533-mietowa.html. Oczywiście kodura pochodzi z asortymentu firmy berotex.net , z którą mieliście okazję już się zaznajomić. Na zdjęciach kolor  nie wskazuje na miętę, ale zdecydowanie jest to mięta. Powiem, Wam, że nadała się do tego rodzaju twórczości idealnie, nie tylko dlatego, że świetnie się prezentuje, ale również dlatego, że  jest sztywna i nieprzemakalna co ułatwiło mi pracę podczas malowania liter farbą akrylową. Cały billboard zawisł na wejściu szkoły, jako forma powitania wszystkich przybywających w jej progi. Do tego dodałam tiulowe akcenty z folkowymi środkami, aby nieco ubogacić całość projektu. Wszystkie ornamenty jak i litery, zostały namalowane farbami akrylowymi. Kodura z Berotexu, dała radę i wchodzi tym samym na scenę w nowe miejsca, tym razem do szkoły. Pozdrawiam Wam serdecznie i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz