DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 5 października 2013

Designerskie ciekawostki

Uwielbiam oryginalne i ciekawe przedmioty. Samo  patrzenie na nie wprawia mnie w dobry nastrój, nie mówiąc już o świadomości posiadania takich cudeniek. Chyba nie mogłabym poskromić swojej radości.
Dziś przedstawiam Wam kilka wybranych przeze mnie ciekawych przedmiotów. Nie ukrywam, że bardzo mi się podobają. No cóż, ceny już nie są takie pozytywnie nastrajające, ale co tam pomarzyć zawsze można.






Gdy pierwszy raz przez przypadek zobaczyłam tą sofę, nie mogłam wprost uwierzyć ,że takie proste rozwiązanie może być aż tak zaskakujące. Ta sofa jest fantastyczna. Jednym ruchem jesteśmy wstanie ją rozłożyć.  Zarówno tą sofę jak i wiele innych ciekawych rozwiązań możecie znaleźć  pod adresem www.kvadra.eu
















Pozostałe zdjęcia zaczerpnięte zostały ze strony dla osób kochających piękne przedmioty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz