DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 27 października 2013

ROMANTYCZNIE?

Kiedy oglądam takie aranżacje, to czuję jak w środku mnie przechodzi jakiś dziwny impuls i wyobrażam sobie, że właśnie w tej chwili jestem ciałem w tych aranżacjach, siedzę na kwiatowym fotelu, albo przekładam książki, albo układam kwiaty w wazonie. Czuję się jak w krainie czarów. Białe wnętrza z kolorowymi elementami zawsze mnie fascynowały. Budzą we mnie taką świeżość i ekscytacje, są lekkie a jednocześnie nawet najmniejszy kolorowy akcent dodaje tyle koloru i od razu budzi to wnętrze, ono rozkwita jak kwiat. To jest niesamowite. Dziś kilka inspiracji w stylu Romantic - przytulnych, vintige, albo po prostu idealnych dla niepoprawnych romantyków. Chociaż, osobiście jestem zwolennikiem nowoczesnych i minimalistycznych rozwiązań, to jednak sentymentalnie te wnętrza budzą we mnie dużo emocji, gdzieś głęboko jestem niepoprawną romantyczką. Pozdrawiam. Zdjęcia zaczerpnięte ze stron: www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com , meblemalowane.com , www.kochanewnetrza.pl , www.papilot.pl , www.lovingit.pl , www.urzadzamy.pl , www.we-dwoje.pl








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz