DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 15 października 2013

Mali przebierańcy

Chociaż do karnawału jeszcze trochę czasu, warto wcześniej pomyśleć o kostiumach na bal przebierańców.
Zwłaszcza w przedszkolach dzieci często mają organizowanie takie bale  i wtedy więkoszość z nas stoi przed dylematen co wybrać dla naszej pociechy. Dziś przedstawiam Wam kilka propozycji z sieciówki którą opisywałam w poprzednim poście, www.oldnavy.com .  U nas też nie brakuję ciekawych propozycji kostiumów dla dzieci. Nie mniej jednak tutaj nie tylko mamy przedstawione kostiumy, ale także fantastycznych modeli, może coś Was zainspiruje i większość mam nawet weźmie się za szycie?
Pamiętam jak mój syn będąc w grupie zuchów miał bal przebierańców w przeszkolu, specjalnie zrobiłam mu taki kostium, bo wiedziałam, że kupowanie nie ma sensu bo na pewno go nie założy. Nie myliłam się nie chciał w ogóle nic założyć jedynie czapeczkę z uszkami, no cóż teraz nie ma z tym problemu, ale warto  przemyśleć to, czy warto kupować czy lepiej pożyczać.



                                                         

                                             







                                                         



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz