DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 29 stycznia 2015

Eklektyczna dusza.

Ostatnio moje nastroje są tak zmienne i w dodatku dopadła mnie jakaś totalna melancholia. Czuje się zupełnie bez składu i ładu. Choć jest w tym jakiś pozytyw, często w takich momentach przychodzą do głowy ciekawe pomysły. 
Nawiązując po części do mojego skomplikowanego nastroju, w którym jest wiele przeciwieństw, mam dla was dziś kilka eklektycznych inspiracji.  Eklektyzm to nic innego jak łączenie ze sobą różnych stylów, które w gruncie rzeczy do siebie nie pasują - ale w eklektyźmie pasuje wszystko, tylko trzeba do tego podejść z głową. Uważam, że to jedna z najtrudniejszych form aranżacji, ponieważ wymaga zdecydowania i dużej umiejętności łączenia ze sobą nowoczesności z elementami  innej epoki. Ja po części jestem takim eklektycznym duchem, może to wynik mojego obecnego nastroju, który łączy ze sobą kilka jeszcze innych. Dzisiejsze ekletyczne inspiracje nie są przypadkowe. Wybierałam takie, które miały silny akcent kolorystyczny, żeby wprowadzić trochę pozytynych emocji w te ponure i zimne dni. Ja też tego potrzebowałam. Poza tym wnętrza z taką ilością kolorów, to też trudna forma do z sychronizowania, a to mnie zawsze intryguje.
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz