DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 24 stycznia 2015

Futrzane pimponki.

Futrzane akcesoria wkroczyły na sklepowe półki i stały się wielkim hitem. Czapki z futrzanymi pimponkami to "must have" zimowego sezonu. Trzeba przyznać są urocze i dodają nam trochę charakteru. Ja zawsze miałam problem z noszeniem czapek. Nigdy ich nie lubiałam i zawsze uważałam, że nie wyglądam w nich dobrze.  Nawet w największe mrozy nie chciałam ich ubierać. Upłynął już jakiś czas od tamtego momentu i moje podejście do czapek zupełnie się zmieniło. Teraz uwielbiam je nosić i to nawet z pimponkami, co przed tem wydawało mi się zupełnie infantylne. Może to też kwestia wieku i tego, że lubię kiedy jest mi ciepło i zwracam na to teraz większą uwagę. 
Dziś mam dla Was właśnie taką czapkę z futrzanymi pimponkami. Nie trzeba chodzić po sklepach i szukać tej wyjątkowej. Znalazłam  w pudłach z zimowymi akcesoriami czapkę, w której już nie chodziłam jakiś czas i postanowiłam dać jej nowy wygląd. Gdzieś znalazły się też pimponki futrzane, które doczepiłam do czapki.   Muszę przyznać moja czapka zyskała nowy wygląd. Wy też możecie zrobić sobie, z nieciekawej na pozór czapki, wyjątkowe nakrycie głowy. Miłej soboty :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz