DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 22 maja 2015

Mój balkonowy kącik.

Pamiętacie posta o wiosennych balkonach? 
Ja postanowiłam dziś pokazać Wam mój balkon, a przynajmniej jego część. Starałam się wykorzystać rzeczy, które miałam w domu nie dokupując nic nowego. Dlaczego o tym mówię, bo to istotne, żeby małym kosztem zrobić coś fajnego. Skrzynię drewnianą po jabłkach znacie, bo często wykorzystuje ją do fotografowania innych rzeczy. Stoliczek został zrobiony z wiklinowego kosza w którym na codzień przechowuje stare gazety. Inne elementy do już detale np. niedbale położona narzuta, która stwarza taki przytulny klimat.
 Może nie jest to aranżacja rodem z czasopisma wnętrzarskiego, ale starałam się zachować w tym wszystkim umiar i trochę mojego charakteru. Oczywiście mój balkon na codzień wygląda inaczej, bo przy dzieciach nie jest możliwe, żeby to wszystko stało, ale to kwestia  kilku minut, aby wynieść potrzebne rzeczy. Mam nadzieję, że choć trochę się Wam podoba. 









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz