DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 1 maja 2015

Samotne drzewo - czyli mój wyjątkowy regał na książki.

Pamiętam jak przyjeżdżając do mojej babci na wieś, zaraz uciekałam w miejsce które nazywałam  "wzgórzem z samotnym drzewem". Czułam, że to moje drzewo i moje miejce. Pod tym drzewem czytałam książki i uczyłam się do szkoły i do matury.  Zawsze mnie  ciągnęło w to miejsce i wiedziałam, że jeśli nie pójdę tam choć na chwilę to cały dzień będzie stracony. Stamtąd widać było całą okolicę i Dunajec. Samotne drzewo ja i wielka przestrzeń przed nami. Jak dobrze wrócić do tamtych chwil :). Ale koniec z tą sentymentalną podróżą.
Drzewa emitują mnóstwo pozytywnej energii i może wydać się Wam to takie dziecinne, ale powinniśmy się do nich przytulać, żeby doły nam trochę tej energii. 
W związku z tym dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka inspiracji związanych z drzewami. Co prawda nie są to prawdziwe drzewa, a regały na książki. Ale czemu nie zafundować sobie takiej namiastki natury we własnym wnętrzu. Mieć takie swoje samotne drzewo, pod którym moglibyśmy posiedzieć - to jest dopiero luksus.



Mój typ :)
















Źródła inspiracji zaczerpnięte z: domosfera.plmenstream.ple-mieszkanie.plabigailsklep.plczterykaty.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz